torstai 6. maaliskuuta 2014

» because I'm happyyyyyyy (◐‿◑)



 SAIN PAKETIN maanantaina, köhköhköh 
paperiaaaaa >/////////<  
OMFG ITS MA BABEEEEEEEEE <333
se on niin kaunis ; 3 ;
ihanan tärähtäneet kuvat <666  

      Hei vaaaaaan !! uusi pullipis...ti (??? 8DDD) on köh raivannut tiensä tänne blogimaailmaan. Bloggerissa minut löytää nimellä Ninni, PullipSuomen-foorumilla taasen olen Niinuli. Aikasempaa blogikokemusta mulla on päälle vuoden pitämästäni Monster High blogista, jota en nyt koe tarpeelliseksi linkata :'DD sanokaa toki jos linkin halajatte.

     Mutta nukkeeeeeeeen. Tilasin Islan 4.2, mutta neiti saapui mulle vasta 3.3 maanantaina. Islan mallihan siis on Pullip Kiyomi, ensimmäinen koskaan näkemäni (livenääää....) Pullip nukke, ja oh, myös minä kuin moni muukin huudahti nuken saadessaa miten iso pää sillä on XDD mutta loppujen lopuks Isla on nyt ollut mulla viitisen päivää, eikä se enää vaikuta niin 'isolta' nukelta, pikemminkin sopivalta :-----3 Oon niinku silleesti vähä afraid to touch Islaa, koska pelottaa että kaadan sen jonnekin ja sit asdfghjkl ;______; + sen stock peruukki painaa niiin perkuleesti että tyttö kaatuu koko ajan jo pelkässä ständissään ((⇀‸↼)) Mutta Islalle on jo toivottavasti ensi viikolla tullut uusi peruukki !! Mutta nyt sanon teille heipsut ja jätän teidät hämmästelemään mun erittäin mielenkiintoista kirjoitustapaa *vilkutus*

~ Ninni

ps jos haluatte seurata kaikkea 'arkipäivästä' mun nukkeilusta, menkää toki seuraamaan minun nukkeinstaa WATAMELOUN hienonimiahahaha 

5 kommenttia:

  1. OMG SE TULIIII <333
    Onnea Ninniii ♥ ; w ;
    Niin lutuisia kuvia, ja nyt annankin sinulle tehtäväksi, että meet kuvaa Islaa ulos, koska haluan ulkokuvia, kuten varmasti moni muukin o w o
    Ootan niiin innolla että neitonen saa uuden perukkinsa, onko se se käytetty, mitä multa kysyit mielipidettä ? o u o
    aphcB 'QA'v <A
    Ah, neitosen meikit ovat jotain niin lumoavaa, että huhuh, samoin stock vaatteet, niiin lutuiset <3 ; w ;

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. <3<3
      kiitoksia ~ !!
      juuuuri se peruukki ;----)
      oh, tottakai !! itseasias tuolla paistaa aurinko, joten voisin jo nyt mennäkin XDD *juoksee hakemaan Islan ja kameran ja menee ulos yöpuvussa ja saappaissa* AAAH, ja tulin takasin 8DDD
      ^____________^ Isla kiittää

      Poista
  2. ONNNEEAAAA :3 haluaaa nähädä lisää kuvia kiyomi on niin ihana malli !♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos n___n<3 viimeistään nyt sunnuntaina saatte uuden postauksen ;---)

      Poista
  3. jeejeeeee !! nobody knows XDDD ja kolme kertaa kiitos <3

    VastaaPoista