maanantai 24. maaliskuuta 2014

» eh, hupsista


HEISSULI VAIN KAIKILLEEE ~ *vilkutus* mua ihan hävettää julkaista nuo kaksi kuvaa koska ne on niin hämyisiä, epätarkkoja ja rakeisia ja asd ;---; enkä ala erityisemmin pahoittelemaan mun pienoista taukoa, bloggaan silloin kun tekee mieli - en halua luoda tästä mulle mitään "taakkaa" saatika paineita :-) 

mutta niin, Islan so prittiiiih peruukki tuli torstaina :3 ostin sen siis supersannikilta ;) en oo saanu aseteltua sitä vielä ihan kunnolla joten don't mind it :-D mutta eh, eipä mulla ole mitään enempää höpötettävää, joten nähdään seuraavan postauksen parissa !!

♥ - Ninni

8 kommenttia:

  1. Naws, aivan älyttömän suloinen Isla <333 ; - ;
    Tahdon lisää kuvia neidistä, ulkoilua ? o u o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. <3 kiitooos Yua
      kunhan jaksan siirtää kuvat koneelle saat pari ulkokuvaaa n__n

      Poista
  2. ISLAISLAISLA!! ♥ tuo mekko, peruukki ja katse nwn <33 ♥♥♥ sydän spämmi ♥ sinä sienikin postasit vihdoin !! :))) :333 miks mun kommentit on aina tälläsiä ? :oo :D

    VastaaPoista
  3. Apua Isla on ihan syötävän suloinen ;_; ♥

    amourpoupee.bogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. apua, älä syö sitä. pyydän :'CC liian kallis syötäväksi, u know 8DDDD

      Poista
  4. Isla on nättimys <3
    Miun pullip-nukke blogi: http://roksinteekutsut.blogspot.fi/

    VastaaPoista