torstai 22. toukokuuta 2014

» finallyyyy ~


<3

KYLLÄÄÄÄÄÄÄÄÄ, Isla sai obitsunsa ja chippinsä ja ei jösses ;--;<3 voiko oma nukke tuntua enempää näin omalta ja ihanalta ja assdfghkl, ja juuuu lyhensin Islan peruukin etuhiuksiakin tuolleen söpsösti että nuo hellanlettas kulmakarvat näkyy n_n mä pahottelen mun hiljasuudesta MUTTA JÖSSES 5 päivää enää koulua, 5 päivää enää seiskaluokkaa, 5 päivää enää C-luokkaa, 5 päivää enää ja vapaus ;____________; (+ 29pv mun synttäreihin 8)) OON liian ilonen ja <3 yritän kiristää tätä mun tahtia kesälomalla johonkin postaus viikkoon- tyyliseen :-3 MUTTA JUU, eipä minulla muuta. kertokaa toki mitä mieltä ootte Islasta nyt jaaaaaah nauttikaa lämpimistä päivistä n_________n

Niina

8 kommenttia:

  1. niin söppänä, ja ihania kuvia♥

    VastaaPoista
  2. ISLA ON IHAN YLISÖPÖ voitko muuten linkkaa noi chipsit

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitosta! ja chipit on CoolCatin nämä: http://us.sk-coolcat.com/front/bin/ptdetail.phtml?Part=P_bm01

      Poista
  3. Wow, apua Isla olet ihana ; 3 ;
    Vaikka olinkin neidistä obbarilla ja chipseillä aijemminkin kuvia nähnyt, se jaksaa aina ylättää n__n ♥

    VastaaPoista
  4. Isla on niin sulonen n w n
    Liityin muuten btw lukijaks koska tää blogi on niin ihana ja Isla on täydellinen jajajaaaa o w o

    VastaaPoista