tiistai 24. kesäkuuta 2014

» got my hands high like I ride a roller coaster ~


ihihiih #tfios ♥


ehen, en käytä rikkinäisiä vaatteita nukellani XDD


Heipatirallaa vaan ~
Taas oon ollut vähän hiljanen, mutta kyllä mä sentään hengissä olen. Islaa on tullut kuvailtua jonkin verran, pääosin mökiltä kun sinne oon joutunut menemään.. Mitään kunnollista kerrottavaa mulla ei ole, muutakuin että täytin 14 20pv tätä kuuta! 8) Lahjasta sitten myöhemmin, kunhan olen saanut sen tilattua *spoilerspoiler* ;)

Niina 

8 kommenttia:

  1. Onnittelut näin jälkikäteen syntymäpäivästä ja etukäteen lahjasta :D. Söpöisiä kuvia♥. Isla on söötti neiti lutuisella nimellä :3.

    VastaaPoista
  2. onnittelut :3 todella kauniita kuvia ja oikeen nätti neiti.

    VastaaPoista
  3. Onnea! C: Suloisia kuvia Isla on ihana nukke :3

    VastaaPoista
  4. Onnea. :3 Isla on söpö pulpsi.♥

    Osallistuthan kuvakisaan-> pullipz-fantasy.blogspot.fi

    VastaaPoista
  5. Wow, aivan ihania kuvia *u*
    Isla on kaunotar, ja jään innolla oottamaan uutukaista hih ~ ♥ ;)

    VastaaPoista
  6. Wow, aivan ihania kuvia *u*
    Isla on kaunotar, ja jään innolla oottamaan uutukaista hih ~ ♥ ;)

    VastaaPoista
  7. ISO kiitos kaikille kommentoijille <3

    VastaaPoista