tiistai 29. heinäkuuta 2014

» all alone she moves, into a broken paradise surrounded by the colored lights

koska tykkään otsikoida kappaleiden sanojen mukaan ^^
omg poneja


≧◔◡◔≦


^ jepulisjee
postingia täältäkin suunnalta ^^' tosiaan oon pitänyt aika reippaasti taukoa tästä bloggaamisesta sekä nukkejen kuvaamisesta - ei en ole lopettamassa, ei en ole kyllästymässä nukkeiluun, musta vaan ei oo tuntunu siltä et tahtoisin mennä kuvaamaan joten oon ollu yksinkertaisesti kuvaamatta :) nää kuvat on jotain viikon kaks vanhoja, jolloin stailin islan mielestäni kivasti mitennii käytän aina tota villapaitaa ✿◕ ‿ ◕✿ mutta tällästä tällä kertaaa, ja muistutan vielä sitä - etten pidä tätä blogia mulle työnä vaan harrastuksena joten postailen silloin kun musta tuntuu siltä! :)

näkemisiin (¬‿¬)

Niina

10 kommenttia:

  1. Ihania kuvia *u*
    Isla tyttösen vaatteet apua <3

    VastaaPoista
  2. Ihanat vaatteet nwn
    Mistä olet saanut/ostanut nuo ponit?? Olen haikaillut niiden perässä jo pitkään... *o*

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noita tuollaisia pienempiä poneja pystyy ostamaan monesta kaupasta Blind Bageina, eli pakkauksina joista et tiedä minkä ponin saat :) Ite oon ostanut kaikki Blind Bagini Prismasta!
      ja kiitos paljon! <3

      Poista
  3. ponejaa omg <3
    isla on nii kuanis ja toi villapaita *w* tahdon.

    VastaaPoista
  4. miten saat noi tekstit venymää

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. koodeilla :) http://bloggerpulmia.blogspot.fi/ tällä sivulla on paljon ohjeita oman blogin kustomoimiseen!

      Poista
  5. oi vitsi ku on kiva blogi :) kirjotat hyvin ja kuvat on kivoja!
    käy kattomassa mun blogia !
    http://miaasownlife.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos paljon! tosin hieman myöhässä vastaan mutta kommentit merkitsee mulle aina yhtä paljon <3 ja käyn vilkasemassa!

      Poista